From:Mail Administrator
Subject: ATTENTION: Your mailbox quota is full

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

The following is the reason that the message was over quota:

Quota Type : Total Bytes
Available mailbox: 536215
Total mailbox: 6144000

The following is the information on the message that was bounced:

Subject: テストメール
Size: 2303456
Message ID: <200012280500.AA01663@m▲.point.ne.jp>
Date: Thu Dec 28 13:59:54 2000

To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact
the sender to resend the message.

If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the
size of the message and resend the message.
件名: ご注意! あなたのメールボックスがいっぱいになりました。

あなたのメールボックスの容量がいっぱいになったために、メッセージを
送信者へ返信しました。

容量割り当てについては以下の通りです:

割当てタイプ: 総バイト
受信可能なメール容量: 536215
メールボックスの全容量: 6144000

返信したメールについては以下の通りです:

件名: テストメール
サイズ: 2303456
メッセージID: <200012280500. AA01663@m▲.point.ne.jp>
日付: Thu Dec 28 13:59:54 2000

回答To: [No Reply-To]

この問題を修正するには, あなたのメールボックスからいくつかのメッセージを
削除して、.差出人へ再送するよう連絡して下さい。

またメッセージのサイズが大き過ぎるようであれば、容量を小さくするよう
差出人へ連絡して再送してもらってください。

■ 原因
メールボックスの空き容量が不足している可能性が考えられます。 相手から来たメールが(お客様の)メールボックスの空き容量をオーバーしている場合に、このようなエラーメールが返ってくることがあります。
■ 対処方法
このようなメッセージが送信されましたら以下の方法をお試しください。
メールソフトの設定でメールボックスにメールのコピーを残さない設定にして下さい。その上で、一度メールボックス内のメールを全て受信して下さい。